Followers

Monday, May 3, 2010

04052010 Detektif Baby Z n Bersukan

Pian n Ipah hari ni balik lambat sikit bukan sebab lambat keluar dari sekolah tapi asyik tertinggal barang kat kelas......Pagi Ipah tertinggal beg PSV (dulu panggil kelas Lukisan jer.... laa ni nama pun dah moden sedap jer panggil PSV (Pendidikan Seni Visual)......nak dijadikan cerita balik tengahari beg PSV tertinggal lagi kali bukan tertinggal kat rumah macam pagi tadi tapi tertinggal kat sekolah lah pulak.....nasib baik mood Kak Piah hari no ok makanya berjalanlah Kak Piah ke kelas Ipah....Terima kasih Kak Piah.....Ipah jangan tertinggal barang lagi na....banyakkan makan kismis....

Sampai rumah Baby Z dah bangun....apa lagi habis basah adik digomol....pastu tiba-tiba Ibu terdengar "adik jadi detektif...adik jadi detektif"......ni tak de menda lain mesti detektif Conan punyer cerita.....memang pun ghupernyer adik yang kena jadi detektif.....



Korang nampak kan apa ada atas kepala zakirah.....macam-macam dibuatnya


Zakirah lak happy jer....

Petang Piah n Ipah masih kena kuarantin sebab masih tak sihat sangat....Ibu gi main bole tampar yang dah berpuluh tahun rasanya tak menampar bola....makanya memang tangan Ibu makan penampar bola....macam-macam gaya.....dan macam-macam fesyen derang bersukan......ader yang berpakaian smart bila beraksi.....ader yang comel n cute sajer.....



"Semangat kesukanan ada di mana-mana asalkan kita berusaha merealisasikannya"

"Dua-dua gambo ni antara yang cute.....muahahaha....dik jaga gol betul2"

2 comments:

kadir5642 said...

Pandai dah anak anak papa jadi detektif. Macam macam aktiviti. Ipah jangan lupa barang lagi. Check! Check and check. Never fail to check.

Rina said...

"ingat tu Ipah pesan Papa....mlm ni ibu mesti bagi Ipah baca...sure dia senyap ajer...sebab dia tau itu salah dia........"