Followers

Sunday, July 4, 2010

Sambungan Maybank Debit Card n Customer Service Suckkksss

Disebabkan belian menggunakan debit card tu dah dideduct dalam akaun den.....tapi kedai cakap transaksi tu tak jadi dh decline......maka den pun malam tu tipon aaa CUSTOMER SERVICE dia yang so called 24 hours tu......ampeh........buat membazir jer....kredit den dari 32 ringgit sampai jadi 27 ringgit semata-mata dengar robot MAYBANK kat CUSTOMER SERVICE tu merepek meraban......tak der orang pun angkat........geram gilaaa........

Komplain den pada MAYBANK CUSTOMER SERVICE yang 24 jam nih.......tak payah laa buat 24 jam kalu tipon malam2 takder gak orang attend........buat apa customer tunggu sampai 10 minit kalau setakat nak dengar product2 lu all yang cam bahlol tu..........dah laa customer u having problem n yet u tambah lagi dengan problem customer service yang tahap cipan nih.........

Pagi esokknya call baru laa angkat.......tu pun bila den beritahu situasi den.....dia cakap biasa laa jadik camtu.......n tunggu la 7 hari bekerja untuk duit tu masuk balik dalam akaun kiter......BEB WA TAK KISAH KALU NI SALAH WA......TAPI NI SALAH U ALL PUNYA SISTEM.......NAPER CUSTOMER YANG KENA SUSAH2.........SEKARANG WA NAK TANYA MAYBANK @ BANK NEGARA........APA YANG CUSTOMER DAPAT?????????NOTHING EXCEPT THE HASSLE N ALL THE PAIN......


Jadi peringatan untuk sesiapa yang menggunakan debit card.......kejadian ini mungkin juga boleh berlaku kepada anda......BERHATI-HATILAH.........n to MAYBANK.....PERBAIKILAH SISTEM ANDA DAN CARILAH JALAN PENYELESAIAN YANG TIDAK MENYUSAHKAN PELANGGAN ANDA YANG TIDAK BERSALAH...........

cari punya cari dalam internet.......rupanya banyak dah orang mengalami kejadian macam ni......ada yang berlaku beberapa tahun yang lepas tapi apa ya penambahbaikan yang Maybank dah buat.......??????kalau dah ada penambahbaikan sure den tak mengalaminya seperti semalam kan.....FIKIR FIKIRKAN LAH......

No comments: