Followers

Thursday, May 13, 2010

13052010 Perry & Zakirah

Nampak tak mata berkilau kat belakang Zakirah.....tu la Perry yang sentiasa nak enterframe.....


Semalam busy sesangat....tak sempat nak wat entry......hari ni nak cerita sket pasal Perry aka kucing kesayangan kami yang kenkadang tu ader gak wat onar......Perry tak banyak ragam....pendiam n nampak gaya macam tau banyak benda jer tapi penakut yang amat........myb sebab dia tak de ibu yang jaga n ajar dia camner nak bersosial masa kecik2 kot......alkisahnya....la ni asal ader baby Zakirah kat situ pun ader Perry menebeng.....macam bodyguard gitu.....n lagi satu setiap kali Ipah menangis mesti dia datang........kot la kalau dia bule cakap kan....agaknya laa mesti dia cakap "apasal ni Ipah.......asyik menangis aje.....mieow....mieow..." Kalau Kak Piah lak dia suka datang n cium muka Kak Piah masa dia baring tengok tv.......ke Perry kata..."sudah.....sudahlah tu tengok Mr. Bean.....mieow......mieow......"hehehe



Bodyguard Zakirah.......Perry dah tunggu Zakirah sejak Zakirah belum lahir lagi......masa tu tetiap hari dia mengiau nak tidur dalam bilik n banyak kali Ibu terkejut sebab buka mata jer Perry ada depan mata........

Tengok tu......Zakirah tidur jer dia pun sibuk cuci muka n apa yang patut.....nak tidur jugak laa tu

2 comments:

kadir5642 said...

Setiap orang dari anak-anak papa mempunyai kucing mereka yang tersendiri. Masa Pian ada 'Ibu', masa Ipah ada 'Labu' and masa Zakirah ada 'Perry'. Masing-masing berteman. Walaupun kucing-kucing ni membuat onar tapi mungkin di sebabkan masalah peribadi mereka. Itulah yang menjadi penghibur kami sekeluarga.

Rina said...

Tapi Ibu n Labu dah takder....sedih...kan...Ibu yang sentiasa taat n setia.....Labu yang sentiasa "happy go lucky"....