Followers

Monday, May 10, 2010

09052010 – Pajama’s Kids

Aktiviti-aktiviti bila Piah, Ipah, Napi n Fizzi berkumpul …macam-macam aktiviti yang derang buat…..mula-mula sampai jer terus main remote control car….pastu senyap jer rupanya dah dapat lak kawan-kawan baru…..penat jer terus masuk dalam makan donut…..sekejap jer pastu sambung balik aktiviti….maghrib jer semua tak sabar nak mandi sebab nak pakai pajama baru yang Uwan belikan…….pastu sambung main lagi…….sampai .makan pun tak ingat…..sampai ada yang kena paksa makan… atuk suapkan….


Aksi-Aksi Nakal Cucu-Cucu Cikgu Mohd. Nor & Cikgu Zaharah

Sekali imbas mesti orang ingat yang pakai baju hijau adik-beradik n yang pakai baju biru tu adik-beradik yang lain kan.....rambut pun mcm yang hijau kerinting n ikal sikit......n yang pakai baju biru tu lurus sket.....

Tetiba ader new comer baju warna pink.....sebab Uwan tak jumpa lagi kot pyjama untuk baby......

Awatnya.....Fizzi n Kimi wat gaya camtu........

Laa......Fizzi takder geng.....sorang-sorang jer kat tengah

Pian n Ipah mintak kebenaran Ibu untuk tak pergi mengaji malam ni….sebab Onyang, eNek, Atok , Uwan n yang paling penting sepupu-sepupu derang ader kat rumah….tak nak bagi kesian pulak bukan selalu pun derang jumpa…..kali ni saja tau…lain kali tak boleh dah…..kelas mengaji kat surau pun dah bertambah lagi 2 orang n sekarang dah lebih 10 orang….Alhamdullillah dah semakin ramai yang mengaji di surau……

4 comments:

kadir5642 said...

Riuh anak-anak papa main. Sampai webcam punjadi hang tak boleh nak cakap. Ponteng mengaji kali ni jer tau....belajar rajin rajin. Kira jer lom ada pajama....tunggu la sket lagi.

Ipah said...

ipah janji ipah tak ponteng ngaji lagi .

Piah said...

papa dah tahu ke piah dah dapatlocker.minggu depan ada peperiksaan.

kadir5642 said...

Kan ke Piah dah bagi tau papa yang Piah dah dapat locker. Nanti kunci betul betul. Kalau ada barang hilang terus bagitau kat cikgu.